Vormingen op uw locatie


VormingenDeelrubriek
Erkend - Opleidingsfonds Dienstencheques 
Fijn dat ik positief kan zijn Dienstencheques - Vormingen - Communicatie
Beschuldiging van diefstal Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Lachen, een gezond werkinstrument Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Besmettingsgevaar op de werkplek? Dienstencheques - Vormingen - Veiligheid en hygiëne
Efficiënt strijken Dienstencheques - Vormingen - Efficiënt organiseren
Opfrissen van basiskooktechnieken Dienstencheques - Andere vormingen
Ongewenst seksueel gedrag bij de klant Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
(H)erken stress Dienstencheques - Vormingen gericht op attitude
Zelfhulp bij ongevallen op de werkvloer Dienstencheques - Vormingen gericht op EHBO
Klantgericht communiceren Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Starterspakket Dienstencheques (3 sessies) Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Burn-out? Burn-in! Dienstencheques - Vormingen gericht op attitude
Het ABC van de communicatie Dienstencheques - Vormingen - Communicatie
Agressie op de werkvloer Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Mijn klant volgt een dieet – diabetes Dienstencheques - Andere vormingen
Werken bij een klant met dementie Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Feedback geven en krijgen (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen - Communicatie
Rouw en professionaliteit (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen gericht op attitude
Een confrontatie met discriminatie (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen - Communicatie
Hoera, een klacht! (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Textielonderhoud (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen - Efficiënt organiseren
Veilig werken in huis (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen - Veiligheid en hygiëne
Arbeidshygiëne en attitude bij COVID-19 (NIEUW) Dienstencheques - Vormingen - Veiligheid en hygiëne
Beroepshouding, deontologie en ethiek Dienstencheques - Vormingen gericht op attitude
Mijn job, mijn trots! Dienstencheques - Vormingen gericht op attitude
Beroepsgeheim, privacy, ... en roddelen Dienstencheques - Vormingen gericht op attitude
Omgaan met moeilijk gedrag van de bejaarde Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Omgaan met conflicten Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Klantvriendelijk werken en attitude Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Ik deed de deur open en … daar lag zij/hij! Dienstencheques - Vormingen gericht op EHBO
EHBO basismodule: Omgaan met noodsituaties Dienstencheques - Vormingen gericht op EHBO
EHBO basismodule: Reanimatie Dienstencheques - Vormingen gericht op EHBO
Onderhoudstechnieken Dienstencheques - Vormingen - Efficiënt organiseren
Time-Management voor poetshulpen Dienstencheques - Vormingen - Efficiënt organiseren
Bewust schoonmaken Dienstencheques - Vormingen - Veiligheid en hygiëne
Hygiëne in de keuken Dienstencheques - Vormingen - Veiligheid en hygiëne
Praktische assertiviteit Dienstencheques - Vormingen gericht op assertiviteit
Ergonomisch werken: Knie- en enkelklachten Dienstencheques - Praktische vormingen Ergonomie
Ergonomisch werken: Nek- en schouderklachten Dienstencheques - Praktische vormingen Ergonomie
Ergonomisch werken: Elleboog- en polsklachten Dienstencheques - Praktische vormingen Ergonomie
Rugschool: Tiltechnieken voor huishoudelijke activiteiten Dienstencheques - Praktische vormingen Ergonomie
Fit op het werk Dienstencheques - Praktische vormingen Ergonomie
Praktijkgerichte vormingen: EHBO 
Module 1: Omgaan met noodsituaties Eerste hulp - Wanneer seconden belangrijk zijn
Module 2: Reanimatie Eerste hulp - Wanneer seconden belangrijk zijn
Module 3: Medische urgenties Eerste hulp - Wanneer seconden belangrijk zijn
Module 4: Traumatologie Eerste hulp - Wanneer seconden belangrijk zijn
Opfrissingscursus Eerste Hulp Eerste hulp - Wanneer seconden belangrijk zijn
CO-intoxicatie Eerste hulp
Wondzorg en verbandleer Eerste hulp
Veiligheid en gevaarbeheersing
Praktijkgerichte vormingen: Praktische vaardigheden 
Tiltechnieken voor het verplaatsen van personen Rugschool
Stressbeheersing in praktijk
Onthaasten met eutonie
Houding en relaxatie
Voeding bij diabetes type 2 Aan het fornuis - dieetkoken
Voeding bij spijsverteringsstoornissen Aan het fornuis - dieetkoken
Een cholesterolarm dieet Aan het fornuis - dieetkoken
Een natriumbeperkt dieet Aan het fornuis - dieetkoken
Praktijkgerichte vormingen: theoretisch verdiepend 
Budgetvriendelijk omgaan met de voedingsdriehoek
Overgewicht kwijtspelen en voorkomen Mijn cliënt moet op dieet
Cholesterol beheersen Mijn cliënt moet op dieet
Dieet voor diabetici Mijn cliënt moet op dieet
Voeding bij cliënten met kanker Mijn cliënt moet op dieet
Dieet- en vervangproducten Mijn cliënt moet op dieet
Comfortabel ouder worden met hulpmiddelen
Evenwicht, duizeligheid en valpreventie
Psychosociale vormingen 
Zelfzorg en veerkracht in tijden van corona NIEUW
Piekeren? Tijdverlies! NIEUW
Agressief gedrag, wat nu? Agressie in de thuiszorg
Communicatie 
Crisisgesprekken In gesprek met
Specifieke hulpverlening 
Verslaving: mijn cliënt drinkt, slikt…
Medisch gerichte thema’s 
Fysieke veranderingen bij het ouder worden en hun gevolgen
Problemen van de hulpverlener 
Verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid in de thuiszorgberoepen
Vorming op maat 
Vorming op maat