VIAC heeft een ruim aanbod opleidingen voor Dienstencheques

 

Kies hier uit ons vormingsaanbod :



 


Erkende vormingen voor dienstencheques-personeel

Vormingsverantwoordelijken zijn steeds op zoek naar goede en actuele opleidingen voor hun (dienstencheque-)medewerkers.
De erkenning van opleidingen door het Opleidingfonds Dienstencheques is hen daarbij een handig instrument en graadmeter.

Viac vzw heeft maar liefst 42 vormingsthema’s die  erkend zijn door het Opleidingfonds,
veelzijdig en ingebed in de verschillende rubrieken :

  • Vormingen gericht op: Communicatie, Omgaan met klanten, Attitude,
  • Vormingen gericht op efficiënt organiseren,
  • Vormingen gericht op: EHBO, Veiligheid en hygiëne,
  • Praktische vormingen gericht op Ergonomie,
  • andere vormingen,
  • tot een Starterspakket voor de Dienstencheques (3 sessies)

 

VIAC-vormingen zijn voor 3 en 4 uur erkend. Combinaties voor een dagopleiding zijn mogelijk.

Wij organiseren, met ruime ervaring, kwaliteitsvolle vormingen en bijscholingen op de locatie van uw keuze.

 

overzicht Erkende vormingen Dienstencheques - VIAC - 2020
visueel OVERZICHT erkende vormingen Dienstencheques Opleidingsfonds

 

Indien u meer wilt weten over één of meer van de vormingsthema's in de lijst, dan vindt u de inhoudsfiche door eenvoudig te klikken op de titel van de opleiding.

 

Na keuze van vormingsthema’s, kan u een aanvraag doen via ons (vrijblijvend) intekenformulier. U vindt alle nodige info hiervoor bij: CONTACT .

 

 

VIAC logo

Dienstverlener-organisatie
met kwaliteits-registratie

door Werk en Sociale Economie
(Vlaamse overheid)

registratienummer: KDB000000517
logo erkenning kwaliteitsregistratie voor dienstverleners WSE (Vlaamse overheid)

 


 

LINKEN & VERWIJZINGEN

 


Een kleine greep aan voorbeelden uit ons uitgebreid aanbod opleidingen :

•    Burn-out? Burn-in!   (gericht op attitude)
•    Bewust schoonmaken   (gericht op veiligheid en hygiëne)
•    Praktische assertiviteit   (gericht op assertiviteit)
•    Omgaan met noodsituaties   (gericht op EHBO)
•    Efficiënt strijken   (gericht op efficiënt organiseren)
•    Tiltechnieken voor huishoudelijke activiteiten   (gericht op ergonomie)
•    Het ABC van de communicatie   (gericht op communicatie)
•    Agressie op de werkvloer   (gericht op omgaan met klanten)