Vormingen op uw locatie
Klantvriendelijk werken en attitude
Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Doelgroep(en)
Medewerkers DienstenchequesOmschrijving vorming
ERKENNING OPLEIDINGSFONDS DIENSTENCHEQUES:
E263 - 23/02/2011 (sessie van 3 u)
E657 - 21/06/2013 (sessie van 4 u)
Naast bedrevenheid in huishoudelijk werk dienen dienstencheque-medewerkers ook inzicht te hebben in de noden en behoeften van de klanten.
Doelstelling
Het eigen werk leren beoordelen vanuit het standpunt van de klant.
Een beroepshouding leren ontwikkelen :
- vriendelijke klantgerichtheid,
- respect voor de persoon en de persoonlijke bezittingen van de klant
- zorgvuldig omgaan met de privacy van de klant, gestoeld op de behoeften en de noden van de klant.
Inhoud
• Wie zijn onze klanten en wat verwachten zij?
• Wat verwachten wij van onze klanten?
• Klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk
• Oplossingsgericht werken / deontologische en ethische regels
• Gedrag en attitude
Aantal sessies/dagen
1 sessieMaximum deelnemers
20terug naar lijst