Vormingen op uw locatie
Lachen, een gezond werkinstrument
Dienstencheques - Vormingen - Omgaan met klanten
Doelgroep(en)
Medewerkers DienstenchequesOmschrijving vorming
ERKENNING OPLEIDINGSFONDS DIENSTENCHEQUES:
E746 - 22/11/2013 (sessie van 3 u)
E745 - 22/11/2013 (sessie van 4 u)
Lachen is goed voor lichaam en geest. Toch doen we het steeds minder vaak.
De dienstencheque-poetshulp die lachen als communicatiemiddel gebruikt, weet dat dit heel veel kan veranderen in de relatie tussen dienstverstrekker en klant.
Doelstelling
Lachen en het gebruik van humor leren toepassen op het geschikte moment.
De weldaden van lachen en humor leren ondervinden.
Inhoud
• Wat is lachen, wat is humor?
• De voorwaarden voor het gebruik van humor.
• Welke zijn de voordelen van lachen en humor?
• Wat zijn de functies van lachen in een zorgverleningssituatie?
• Oefeningen waardoor de mensen zelf de heilzaamheid van lachen ondervinden.
• Persoonlijk lachonderzoek.
Aantal sessies/dagen
1 sessieMaximum deelnemers
20terug naar lijst