Vormingen op uw locatie
Een klacht geeft kracht!
NIEUW
Doelgroep(en)
Andere (vrijwilligers, ouders, scholen, enz.)Begeleid(st)ers buitenschoolse kinderopvang
Kindbegeleid(st)ers kinderdagverblijven - groepsopvang
Onthaalouders - gezinsopvang
Omschrijving vorming
Klachten worden vaak lastig gevonden en bestempeld als grote tijdrovers. Er wordt dan ook snel mee komaf gemaakt. Toch leveren zij vaak nuttige en waardevolle informatie op, over onszelf en over de ander.
Hoe pakken we een klacht efficiënt aan? Hoe kunnen we beter worden van klachten?
Doelstelling
De cursisten kunnen de positieve werking van klachten hanteren.
Inhoud
• Klachten als basis voor verbetering
• Over klagers en niet-klagers
• Over uitgesproken en niet-uitgesproken klachten
• Reageren op klachten: stappenplan en valkuilen
• Klachtenprocedure
Aantal sessies/dagen
1 sessieMaximum deelnemers
20terug naar lijst